PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تیترروزنامه ها وخبرهای ورزشی90/11/8



سیدرضا
1390/11/08, 11:39
http://www2.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_KhabarVarzeshi-1390-11-08.jpg

http://www2.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_AbrarVarzeshi-1390-11-08.jpg

http://www2.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_AlborzVarzeshi-1390-11-08.jpg

http://www2.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_Goal-1390-11-08.jpg

http://www2.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_IranVarzeshi-1390-11-08.jpg

http://www2.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_Esteghlal-1390-11-08.jpg

http://www2.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_Piroozi-1390-11-08.jpg

http://www2.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_Navad-1390-11-08.jpg

سیدرضا
1390/11/08, 11:42
تاريخچه کامل بازي هاي استقلال و تراکتورسازي



بهترين خاطره استقلالي ها مقابل تراکتورسازي پيروزي پر گل پنج بر يک در فصل 77 ـ 76 بود که با اين پيروزي تيم استقلال عنوان قهرماني را به دست آورد.








--------------------------------------------------------------------------------







فردا دیدار تیمهای استقلال و تراکتورسازی بدون شک دیدنی‏ترین و حساس‏ترین دیدار هفته 23، خواهد بود. تراکتورسازی در حالی در ورزشگاه یادگار امام میزبان استقلال است که تاکنون نتایج نسبتاً خوبی گرفته و در ورزشگاه خانگی خود با حمایت هوادارانش همه تیم‏ها را از لبه تیغ می‏گذارند.


به گزارش «تابناک»، دو تیم تاکنون 26 بار در لیگ باهم روبرو شده اند که استقلال ۱۳ بار و تراکتور 4 بار پیروز شده اند و ۹ بازی نیز به تساوی انجامیده است.


بهترین خاطره استقلالی ها مقابل تراکتورسازی پیروزی پر گل پنج بر یک در فصل 77 ـ 76 بود که با این پیروزی تیم استقلال عنوان قهرمانی را به دست آورد. زننده چهار گل از پنج گل استقلال علیرضا اکبرپور مهاجم تبریزی این تیم بود.شیرین ترین پیروزی تراکتورسازی در بازی برگشت فصل گذشته رقم خورد که در آن دیدار تراکتورسازی و استقلال در تهران با نتیجه سه بر دو به سود تراکتورسازی به اتمام رسید، گل های تراکتورسازی در این بازی توسط سيدمحسن حسينى (دقيقه ۳۹)، احمد آل نعمه (دقيقه ۳+۴۵) و لوپز فلاويو (دقيقه ۸۴) به ثمر رسید .



استقلال و تراکتور سازی اولین بار در فصل ۵۴ باهم روبرو شدند. اولین رویارویی دو تیم روز ۲۴ فروردین ۵۴ در ورزشگاه باغشمال تبریز صورت گرفت و تراکتورسازی با تک گل حسین نورمحمدزاده استقلال را شکست داد، در حالی که تراکتور تازه از دسته دوم آمده بود و استقلال نیز قهرمان فصل قبل شده بود. نکته جالب حضور یک مربی استقلالی به نام محمد بیاتی روی نیمکت تیم تراکتورسازی در این بازی تاریخی بود.


فرهاد مجیدی بهترین گلزن حال حاضر استقلال با ۷ گل زده بهترین گلزن آبی ها مقابل تراکتورسازی بوده است. علیرضا اکبرپور نیز ۵ بار مقابل تراکتورسازی گلزنی کرده است. اما بهترین گلزنان تراکتور مقابل استقلال کوروش برمک، داود رستمی و جاسم کرار بوده اند که هر کدام ۲ گل به ثمر رسانده اند. جاسم کرار فصل گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت گلزنی کرد.


دو تیم 7 بار در لیگ برتر باهم روبرو شده اند که ۲ برد برای استقلال و 2 برد برای تراکتورسازی و ۳ تساوی حاصل کار دو تیم در لیگ برتر بوده است. در فصل ۸۰ استقلال هر دو بازی را با نتایج ۴ – صفر و ۱- صفر برد و در فصل ۸۸ نیز بازی های دو تیم با نتایج ۱-۱ و ۲-۲ خاتمه یافت. در فصل گذشته نیز بازی رفت دو تیم ۱-۱ شد و تراکتور در بازی برگشت ۲-۱ پیروز شد. و دیدار رفت دو تیم در لیگ یازدهم 3 بر 2 بسود تراکتور رقم خورد .


پرویز مظلومی سرمربی فعلی استقلال سابقه بازی در تراکتورسازی را دارد. مظلومی در سال ۵۵ از استقلال به تراکتور پیوست. در فصل ۵۶ نیز مظلومی در ۳۰ بازی لیگ ۹ گل و در ۴ بازی جام حذفی ۵ گل برای تراکتور زد و با این تیم نایب قهرمان جام حذفی شد. مظلومی در سال ۵۷ دوباره به استقلال بازگشت و در تنها بازی آن سال مقابل تراکتور زننده گل پیروزی بخش استقلال بود.


امیر قلعه نوعی سرمربی تراکتورسازان نیز در فاصله سال های ۶۷ تا ۷۶ بازیکن استقلال بود و بعد از آن هم در سه مقطع زمانی (سال ۱۳۸۱، ۸۲ تا ۸۵ و همچنین ۸۷ تا ۸۸) سرمربی استقلال بوده است و ۲ قهرمانی لیگ برتر و ۲ قهرمانی جام حذفی را برای این تیم به ارمغان آورده است.


شناسنامه دیدار رفت دو تیم


استقلال تهران ۲ تراکتورسازى تبريز ۳
گل ها: فرهاد مجيدى (دقيقه ۱۸) و مجتبى جبارى (دقيقه ۶۹) براى استقلال، سيدمحسن حسينى (دقيقه ۳۹)، احمد آل نعمه (دقيقه ۳+۴۵) و لوپز فلاويو (دقيقه ۸۴) براى تراکتورسازى


داور: محسن ترکى، کمک ها: حسن کامرانى فر و حسين خانبان، اخطار: حنيف عمران زاده، مهدى اميرآبادى، کيانوش رحمتى و جاسم کرار (استقلال)، سياوش اکبرپور و مرتضى اسدى (تراکتورسازى)، ورزشگاه آزادى تهران، تماشاگر: حدود ۹۰ هزار نفر


شرح گلها
گل اول استقلال: روى ارسال زيباى جبارى، مجيدى با ضربه سر ديدنى استقلال را از حريف پيش انداخت.


گل اول تراکتورسازى: در شلوغى محوطه جريمه سيدمحسن حسينى صاحب توپ شد و با ضربه محکم و ديدنى تور دروازه استقلال را به لرزه درآورد.


گل دوم تراکتورسازى: سانتر فلاويو از سمت راست با ضربه سر آل نعمه دروازه استقلال را گشود.


گل دوم استقلال: اشتباه محسن حسينى جبارى را با ثابتى تک به تک کرد که او پس از عبور از دروازه بان دروازه خالى تراکتورسازى را باز کرد.


گل سوم تراکتورسازى: ارسال ديدنى آشوبى از روى ضربه ايستگاهى روى سر فلاويو فرود آمد که ضربه او دروازه رحمتى را براى بار سوم گشود.


استقلال با این شکست 13 امتیازی ماند و صدر جدول را از دست داد و تراکتورسازی با 15 امتیاز به صدر جدول رسید.


بازیکنان استقلال:
سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، مهدی امیر‌آبادی، علی حمودی(72- آرش برهانی)، مجتبی جباری، جاسم کرار، میثم حسینی، فرهاد مجیدی، خسرو حیدری، کیانوش رحمتی، اسماعیل شریفات(49- میلاد میداودی)
سرمربی: پرویز مظلومی


بازیکنان تراکتورسازی:
مهدی ثابتی، احمد آل نعمه، سید محسن حسینی(72- داود دانش دوست)، امیر حسین صادقی، مرتضی اسدی، فرزاد آشوبی، لوپز، احسان حاج صفی(51- توزی)، سیاو ش اکبرپور، محمد ابراهیمی، فردین عابدینی
سرمربی: امیر قلعه نویی

سیدرضا
1390/11/08, 11:43
مروري بر بازي هاي هفته 23 ليگ برتر فوتبال



هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتبال يکشنبه با انجام 9 ديدار در شهرهاي مختلف آغاز مي‌شود و در مهمترين ديدار تراکتورسازي، تيم دوم جدول ميزبان استقلال صدرنشين است.








--------------------------------------------------------------------------------







در مهمترين ديدار هفته بيست و سوم ليگ برتر، تراکتورسازي در تبريز به مصاف استقلال مي‌رود. نتيجه اين ديدار مي‌تواند به تغيير صدرنشين جدول رده‌بندي بينجامد؛ جايي که تراکتورسازي مي‌تواند با پيروزي برابر حريف آبي پوش خود و با کسب چهل وپنجمين امتياز خود به صدرنشين تازه ليگ برتر تبديل شود. اين درحالي است که اين تيم در بازي رفت موفق شده بود حريف نامدارش را در تهران و برابر چشمان هودارانش شکست دهد و يکشنبه با روحيه بالاتري نسبت به حريف وارد ميدان مي‌شود.

در سوي ديگر ميدان، استقلالي قرار گرفته است که پس از دو شکست متوالي برابر مس کرمان و فجرسپاسي، هفته گذشته موفق شد در تهران فولاد را شکست دهد و کمي روحيه خود را براي رويارويي با تيمي که سرمربي سابقش در راس کادر فني آن حضور دارد، بهبود ببخشد. همچنين اين ديدار براي آبي‌ها تهران از ويژگي خاصي نيز برخوردار است. اين بازي پيش درآمدي براي داربي بزرگ پايتخت است و اين مسئله مي‌تواند فشار رواني زيادي را به شاگردان پرويز مظلومي وارد سازد.

استقلال هم اکنون با 43 امتياز صدرنشين است و تراکتورسازي با 42 امتياز در تعقيب اين تيم است. ديدار دو تيم، يکشنبه ساعت 15:30 دقيقه در ورزشگاه يادگار امام تبريز برگزار مي‌شود.

در ديگر ديدار مهم هفته بيست وسوم، سرخ‌پوشان تهراني در بازي پيش از داربي پذيراي ذوب‌آهن هستند. پرسپوليسي که نيم فصل دوم را با هدايت مصطفي دنيزلي بهتر از نيم فصل اول شروع کرد و به نتايج خوبي مانند پيروزي 4 بر 1 برابر شاهين دست يافت، هفته گذشته در آبادان با دريافت چهار گل از نفت، تحقير شد تا بار ديگر فشارهاي نيم فصل اول را به خاطر بياورد. اين تيم که در نيم فصل دوم اميد زيادي به حضور هواداران در ورزشگاه داشت، اينک بايد اميدوار باشد که در برابر چشمان هواداران زخم خورده خود به نتيجه‌اي در خور دست پيدا کند.

در سوي ديگر ميدان ذوب‌آهن حضور دارد. سبزپوشان اصفهاني در فصل يازدهم هيچ شباهتي به تيمي که در فصل‌هاي گذشته يکي از اميدهاي قهرماني در ايران و‌آسيا بود، ندارد. اين تيم که در طول فصل جاري با مشکلات مالي عديده‌اي روبرو بوده است در آستانه ديدار حساس با پرسپوليس، درگير بحراني تازه است؛ بازيکنان اين تيم در اعتراض به مشکلات مالي تمرين را تحريم کرده‌ بودند و حتي تهديد کردند که در صورت حل نشدن مشکلات برابر پرسپوليس به ميدان نخواهند رفت. هر چند که گويا اين مشکل به پايان رسيده و به گفته مديرعامل ذوب آهن بازيکنان اين تيم حاضرند براي تيم‌شان "جان" بدهند.

پرسپوليس هم اکنون 29 امتيازي است و جايگاهي بهتر از نهم ندارد و ذوب‌آهن با 28 امتياز سايه به سايه آن‌ها در رتبه دهم قرار گرفته است.

ديدار دو تيم، يکشنبه ساعت 18 در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي‌شود.

سومين ديدار حساس و مهم اين هفته در بوشهر و با رويارويي شاهين و مس سرچشمه برگزار مي‌شود. شاهين ميزبان که با بازي‌هاي خوب خود توانسته به فينال جام حذفي کشور راه يابد در ليگ برتر اوضاع و احوالي مناسبي ندارد. اين تيم پس از گذشت 22 هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر 22 امتياز دارد و تنها به لطف نتايج بسيار بد مس سرچشمه در رتبه هفدهم و يک پله بالاتر از اين تيم قرار گرفته است. شاهين که در فصل يازدهم به محله بروبياي مديران عامل تبديل شده است، ‌چند روز پيش صاحب يک مدير عامل جديد شد. مهرداد محمدپور گفته است که تحت هر شرايطي فيروز کريمي تا پايان فصل هدايت شاهين را عهده‌دار خواهد بود اما اين حرف در ليگ برتر فوتبال ايران حاشيه امني براي سرمربي با تجربه بوشهري‌ها نيست.

در سوي ديگر ميدان، شاگردان اصغر شرفي همچنان در پايين‌ترين رتبه جدول دست و پا مي‌زنند و به دنبال راهي هستند که خود را چند پله بالا بکشند. اين تيم، هفته گذشته و پس از مدت‌ها ناکامي موفق شد راه‌آهن را با شکست بدرقه کند تا کمي امتيازش را به تيم‌هاي بالا دست نزديک کند. مس سرچشمه تا اين جاي کار با 13 شکست،16 گل زده و 36 گل خورده بدترين نتيجه فصل را کسب کرده است.

شاهين در آستانه آغاز هفته بيست و سوم ليگ برتر با 22 امتياز هفدهم است و مس سرچشمه با 17 امتياز قعرنشين بلامنازع جدول رده بندي است. ديدار تيم‌هاي شاهين و مس سرچشمه، يکشنبه ساعت 16 در ورزشگاه شهيد بهشتي برگزار مي‌شود.

برنامه کامل ديدارهاي هفته بيست وسوم ليگ برتر فوتبال به اين شرح است:

يکشنبه 9 بهمن ماه 1390

* مس کرمان –داماش، ساعت 15 و 30 دقيقه ورزشگاه شهيد باهنر کرمان

* سپاهان-فجرسپاسي، ساعت 15 و 30 دقيقه ورزشگاه فولادشهر اصفهان

* ملوان-صبا، 15 و 30 دقيقه، ورزشگاه تختي انزلي

* راه‌آهن-شهرداري تبريز، ساعت 15 و 30 دقيقه ورزشگاه اکباتان تهران

* سايپا-نفت تهران، ساعت 15 و 30 دقيقه،‌ورزشگاه انقلاب کرج

* تراکتورسازي –استقلال، ساعت 15 و 30 دقيقه ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز

* فولاد-آبادان، ساعت 16 ورزشگاه تختي اهواز

* شاهين –مس سرچشمه، ساعت 16، ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر

* پرسپوليس –ذوب‌آهن، ساعت 18، ‌ورزشگاه آزادي تهران

سیدرضا
1390/11/08, 11:45
قلعه‌نویی با تراکتور استقلال را زیر می‌گیرد؟/ ذوب‌آهن نگران غیبت معمارزاده!

خبرگزاری فارس: هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال فردا برگزار می‌شود و در مهمترین دیدار تراکتورسازی از استقلال پذیرایی خواهد کرد.



به گزارش خبرگزاری فارس، هفته بیست و سوم لیگ برتر فردا (یکشنبه) با ۹ دیدار برگزار می‌شود. بدون شک حساس‌ترین دیدار این هفته در تبریز برگزار می‌شود جایی که تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی از استقلال پذیرایی می‌کند. این بازی می‌تواند معادلات صدر جدول را به هم بزند.
نگاهی به دیدارهای هفته بیست‌وسوم می‌اندازیم.

* مس کرمان - داماش گیلان؛ جنگ بحران‌زده‌ها!

مس کرمان هفته گذشته برابر فجرسپاسی شکست خورد تا همچنان در قعر جدول برای فرار از منطقه خطر تلاش کند. آنها این هفته میزبان باشگاه پرمشکل داماش گیلان هستند. داماشی که نتوانسته با مهدی تارتار موفقیت‌های زمان قاسمپور را تکرار کند. این تیم اگر می‌خواهد شرایطش در جدول بحرانی نشود باید از کویر امتیاز بگیرد و در صورت شکست به انتهای جدول نزدیک‌تر می‌شود. قطعا تجربه مربیگری بلاژویچ از سرمربی داماش خیلی بیشتر است به هر حال باید دید جنگ بحران‌زده‌ها به سود چه تیمی خاتمه پیدا می‌کند.

*سپاهان - فجرسپاسی؛ نبرد نابرابر در نصف جهان

سپاهان هفته گذشته نفت تهران را شکست داد تا همچنان به عنوان یکی از سه مدعی اصلی صدرنشینی در لیگ برتر باقی بماند. حریف این هفته سپاهانی‌ها تیمی جوان، دونده و سختکوش است که محمود یاوری هدایت آن را برعهده دارد. شانس پیروزی سپاهان بیشتر است اما نباید فراموش کرد فجرسپاسی بازیکنی همچون رجب‌زاده را دارد که هم به بازی در اصفهان آشناست و هم راه گلزنی به تیم‌های بزرگ را خوب می‌داند. رجب‌زاده در دو هفته گذشته سه گل برای فجر به ثمر رسانده است. یاوری هم هفته پیش بلاژویچ را شکست داد و این هفته باید برابر یک مربی دیگر از اروپا بایستد. یاوری درشهر خودش با سپاهان و کرانچار باید نبرد کند نبردی که نابرابر است و بازیکنان سپاهان و فجر به هیچ عنوان قابل مقایسه نیستند.

* ملوان - صبای قم؛ تقابل رکوردداران

هر دو تیم ملوان و صبا رکورددار هستند. ملوان شش هفته است گلی دریافت نکرده و مهاجمان حریف نتوانسته‌اند دروازه این تیم را باز کنند. از سوی دیگر صبا هم هفت هفته است که شکست نخورده و باید دید در بازی رکوردداران کدام تیم برنده می‌شود. ملوان می‌تواند در خانه طلسم شکست ناپذیری صبا را باطل کند یا رضا عنایتی مهاجم کهنه‌کار لیگ می‌تواند دروازه‌ ملوان را باز و صبا را صاحب یک برد دیگر کند. نبرد این دو تیم که هر دو بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای در اختیار دارند دیدنی است.

* راه آهن - شهرداری تبریز؛ دایی جواز صعود می‌گیرد؟

علی دایی با راه آهن خوب نتیجه نگرفته و البته همواره وعده روزهای درخشان در آینده را می‌دهد. راه‌‌ آهن هفته گذشته برابر مس سرچشمه آخرین تیم جدول شکست خورد اما دایی این باخت را به خاطر اشتباه داوری دانست و مدیران باشگاه راه آهن نیز پیگیر این موضوع هستند تا شاید این بازی تکرار شود.
شاگردان دایی این هفته باید به مصاف شهرداری تبریزی بروند که دو شکست متوالی برابر سپاهان و تراکتورسازی داشته است. باید دید قطار دایی از شهرداری مجوز حرکت رو به جلو و صعود در جدول لیگ می‌گیرد یا این مرتبه هم شاگردان این مربی در خانه ناکام می‌مانند. دایی در ابتدای فصل وعده داد بود راه آهن در این فصل دغدغه سقوط نخواهد داشت اما این تیم نتوانسته وضعیتی بهتر از فصول گذشته خود داشته باشد.

*سایپا - نفت تهران؛ پایان ناکامی نفت یا تداوم نتایج خوب نارنجی‌پوشان؟

نارنجی‌پوشان البرز در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته‌اند و آرام آرام خود را به رده هشتم جدول رساندند. آنها هفته گذشته توانستند داماش را در خانه با سه گل شکست دهند و این هفته هم انگیزه زیادی برای پیروزی دارند. کریم انصاری‌فرد مرد ۱۳ گله لیگ که دوست دارد عنوان آقای گلی را به دست بیاورد دوباره به اوج آمادگی رسیده و برای تیمش خوب گلزنی می‌کند اما در آن سوی میدان نفت تهران سه باخت متوالی داشت تا مدیران باشگاه بازیکنان و کادر فنی را جریمه کنند.
فرکی دوست ندارد تیمی که در نیم فصل اول شگفتی‌ساز لقب گرفته در نیم فصل دوم ناکام بزرگ باشد بنابراین بازیکنان نفت با تمام توان و برای اثبات توانایی‌هایشان به میدان می‌روند. هر دو تیم جزء باشگاه‌های بدون مشکل مالی هستند بنابراین در این بازی قابلیت‌های فنی حرف اول را می‌زند. ایمان موسوی مهاجم جوان و هشت گله نفت هم نتوانسته بر تعداد گل‌های زده‌اش در نیم فصل دوم اضافه کند.

*تراکتورسازی - استقلال؛ قلعه‌ نویی استقلال را زیر می‌گیرد؟

اوج هیجان لیگ برتر در تبریز است؛ جایی که قرمزپوشان تراکتورسازی که در رده دوم جدول هستند به مصاف آبی‌پوشان پایتخت می‌روند. گذشته از شرایط حساس دو تیم که باعث اهمیت این بازی شده، مصاف امیر قلعه‌نویی سرمربی پیشین استقلال و بازیکنانی مثل امیرحسین صادقی و سیاوش اکبرپور و حتی علی علیزاده با تیم سابق‌شان حاشیه‌های دیدنی را به وجود خواهد آورد.
قلعه‌نویی و مظلومی هم همواره به طور نامحسوس برای هم کری‌ خوانده‌اند. هواداران استقلال لقب ژنرال را به امیر قلعه‌نویی داده‌اند و مظلومی هم بعد از پیروزی در دربی خود را ژنرال دربی‌ها خواند. استقلال اگر بتواند تراکتورسازی را شکست دهد فاصله‌‌اش با این تیم بیشتر می‌شود و تراکتورسازی اگر ببرد جای استقلال را در صدر جدول می‌گیرد. مساوی این دو تیم قرمز و آبی‌ تیم‌هایی مثل سپاهان، نفت تهران و صبا را خوشحال می‌کند.

* فولاد خوزستان - نفت آبادان؛ دربی جنوب با حضور گلزنان

فولاد هفته گذشته در تهران برابر استقلال شکست خورد و نفت آبادان توانست پرسپولیس را ۴ بر ۲ شکست دهد بنابراین دو تیم با شرایط کاملا متفاوت به مصاف یکدیگر می‌روند. مجید جلالی مدعی است که بازیکنانش زمانی که بخواهند جبران مافات کنند بازی‌های خوبی ارائه می‌کنند و خوب نتیجه می‌گیرند ولی در آن سوی میدان هم یک مربی پرتغالی و فونیکه سی گلزن اول لیگ حضور دارند.
فونیکه با هت‌تریک در دیدار با پرسپولیس در اوج آمادگی است و مجید جلالی باید فکری به حال مهار این مهاجم خطرناک کند. هرچند فولاد خوزستان دیگر میثاق معمارزاده را ندارد که نگران باشد! ضمن اینکه در فولاد هم مهاجمانی مثل رضا نوروزی و آرش افشین هستند. بازی دو تیم بازی مهاجمان گلزن است و بعید است دربی جنوب با حضور این بازیکنان بدون گل باشد. هر دو تیم در رده ششم و هفتم جدول هستند و برای تثبیت این جایگاه‌شان باید پیروز شوند.

*شاهین بوشهر - مس سرچشمه؛ نبرد شش امتیازی ته جدول

دیدار تیم‌های هفدهم و هجدهم جدول هم حساسیت زیادی دارد. شاهین که با وجود فینالیست شدن در جام حذفی در لیگ برتر ناکام مطلق بوده اگر این هفته در خانه نتواند مس را شکست بدهد و برابر آخرین تیم جدول هم امتیاز از دست بدهد وضعیتش بحرانی‌تر از همیشه خواهد شد. مدیرعامل جدید این باشگاه نیز اگرچه گفته فیروز کریمی تا پایان فصل در شاهین خواهد ماند اما کریمی بهتر از هرکسی می‌داند روی قول مدیرعامل باشگاه نمی‌تواند خیلی حساب کند زیرا شاهین در این فصل هفت مدیرعامل یا گزینه مدیرعاملی داشته است. مس سرچشمه هم با شکست راه آهن وضعیت بهتری از نظر روحی پیدا کرده است. این دیدار شش امتیازی است هرچند مس سرچشمه در این بازی هم پیروز شود از انتهای جدول تکان نمی‌خورد اما به روزهای آینده امیدوارتر خواهد شد.

* ذوب آهن نگران غیبت معمارزاده!

شکست سنگین سرخپوشان در آبادان هواداران این تیم را شوکه کرد. مصطفی دنیزلی هم مثل تمامی هواداران از عملکرد میثاق معمارزاده ناراحت و عصبانی است بنابراین احتمال دارد دروزاه‌بان پرسپولیس در این دیدار تغییر کند تا شاید سرخپوشان دیگر در گل‌های بد و مبتدیانه‌ای دریافت نکنند و بتوانند بدون استرس بازی کنند. معمارزاده در چند دیدار گذشته عملکرد بسیار ضعیفی داشته به طوری که احتمال دارد فردا حسین هوشیار جایگزین او شود. به همین دلیل شاید ذوبی‌ها نگران عدم حضور معمارزاده باشند!

حریف سرخپوشان هم با وجود مشکلات مالی فراوان و حتی اعتصاب نصفه و نیمه، روز گذشته با قول‌هایی که از مدیران گرفتند به تمرین‌ برگشتند. پرسپولیس به هیچ عنوان نباید فریب مشکلات دامنه‌دار ذوب آهن را بخورد زیرا این تیم در اوج مشکلات فولاد را هم در اهواز شکست داد. پرسپولیس اگر می‌خواهد با هوادارانش آشتی کند فقط باید ذوب آهن را شکست دهد تا حدی دل آنها را به دست بیاورد. بازیکنان ذوب آهن هم می‌خواهند در این بازی شایستگی‌هایشان را ثابت کنند بنابراین دیدار بسیار مشکلی برای هر دو تیم است.

برنامه هفته بیست و سوم:
یکشنبه - 9/11/90
* مس کرمان - داماش گیلان، ساعت 15:30، ورزشگاه شهید باهنر کرمان
* سپاهان اصفهان - فجرسپاسی شیراز، ساعت 15:30، ورزشگاه ذوب‌آهن فولادشهر اصفهان
* ملوان بندرانزلی - صبای قم، ساعت 15:30، ورزشگاه تختی انزلی
* راه‌آهن شهرری - شهرداری تبریز، ساعت 15:30، ورزشگاه اکباتان تهران
* سایپای البرز - نفت تهران، ساعت 15:30، ورزشگاه انقلاب کرج
* تراکتورسازی تبریز - استقلال تهران، ساعت 15:30، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
* فولاد خوزستان - صنعت نفت آبادان، ساعت 16، ورزشگاه تختی اهواز
* شاهین بوشهر - مس سرچشمه کرمان ساعت 16، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر
* پرسپولیس - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 18، ورزشگاه آزادی تهران

*جدول ‌رده‌بندی لیگ برتر:
1- استقلال 43 امتیاز
2- تراکتورسازی 42 امتیاز
3- سپاهان 40 امتیاز
4- صبای قم 38 امتیاز
5- نفت تهران 36 امتیاز
6- فولاد 30 امتیاز
7- نفت آبادان 30 امتیاز
8- سایپا 29 امتیاز
9- پرسپولیس 29 امتیاز
10- ذوب آهن 28 امتیاز
11- داماش 26 امتیاز
۱2- فجرسپاسی 25 امتیاز
13- ملوان 24 امتیاز
14- شهرداری تبریز 24 امتیاز
15- مس کرمان 23 امتیاز
16- راه‌آهن 22 امتیاز
17- شاهین بوشهر 22 امتیاز
18- مس سرچشمه 17 امتیاز

سیدرضا
1390/11/08, 11:46
تمام هنر‌مان را برای خروج از بحران به‌کار می‌گیریم/نمی‌خواهیم شخصیت‌مان زیر سؤال برود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: برای خروج از بحران تمام دانش، تجربه و هنرمان را به کار می‌گیریم.



حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت نفت پس از سه شکست متوالی گفت: فضای باخت‌های متوالی فضای خوبی نیست ولی واقعیت این است که در سه دیدار گذشته با وجود تلاش زیادی که انجام دادیم شکست خوردیم و این مسئله بیش از همه به عدم تمرکز تیم جوان نفت برمی‌گردد.

وی ادامه داد: از تمام هنر، دانش و تجربه‌مان استفاده می‌کنیم تا نفت را از این بحران خارج کنیم. کار بسیار سختی داریم ولی بازیکنان ما توانایی‌های خود را در نیم فصل اول نشان داده‌اند و نمی‌خواهیم شخصیت‌مان زیر سؤال برود.

فرکی تصریح کرد: در پایان فصل گذشته ۳۶ امتیاز داشتیم و اکنون به فاصله ۱۲ هفته مانده به پایان مسابقات ۳۶ امتیاز داریم و همین بازیکنان ما این نتایج درخشان را رقم زده‌اند. با توجه به فشردگی باز‌ی‌ها زمان برای انجام کار فنی کم است و بیشتر روی مسایل ذهنی بازیکنان کار می‌کنیم تا این فضا را فراموش کنند.

سرمربی تیم نفت در مورد جریمه بازیکنان و کادر فنی از سوی مدیریت باشگاه گفت: در همه باشگا‌ه‌ها چنین برخوردهایی صورت می‌گیرد. ما مدیران دلسوزی داریم که هدف‌شان کمک به تیم است و مطمئنم بازیکنان ما در آینده کاری می‌کنند که این جریمه‌ها بخشیده شود. این جریمه‌ها را با کمال میل قبول می‌کنیم زیرا می‌دانیم مدیران هم به دنبال بهتر شدن وضعیت تیم هستند.

فرکی در مورد گل نزدن ایمان موسوی در نیم فصل دوم عنوان کرد: این بازیکن جوان تمرکزش به هم خورده است. متاسفانه در فوتبال ما این شرایط برای بازیکنان جوان پیش می‌آید و باید نگاهی فراتر از نگاه باشگاهی به جوانان داشته باشیم زیرا این افراد در تمامی باشگاه‌ها آیند‌ه‌ساز فوتبال ما هستند و می‌توانند به فوتبال ملی ما کمک کنند. من به ایمان فرصت داده‌ام و باز هم فرصت می‌دهم تا بتواند از این فرصت‌ها استفاده کند و خودش را نشان دهد.

سرمربی نفت تهران در مورد شناختش از سایپا گفت: این تیم در تعطیلات نیم فصل اردوی خارج از کشور داشت و از این تعطیلات نهایت استفاده را برد و با توجه به اینکه بازیکنانش مدت‌ها کنار هم کار کرده‌اند بسیار هماهنگ شده است. در نیم فصل اول ما این تیم را در خانه دو بر صفر شکست دادیم و اکنون در وضعیت روحی متفاوت با آنها روبه رو می‌شویم. سایپا با بردهایی که به دست آورده در وضعیت خوبی است اما ما از بازی با این تیم امتیاز می‌خواهیم تا روند رو به رشدمان از بازی با سایپا آغاز شود.
انتهای پیام/